Tuesday, November 9, 2010

Sick!

Title sick tu bkn sbb aku sakit,i mean physically sick la.
But aku mmg sakit.sakit hati.Sakit hati ngan tandas kt opis aku!
huwarghhhh!!
Actually keadaan ni kerap je berlaku b4 this,tp smlm rasanya aku da tepu sgt kot ngan keadaan tu sampai rasa nk mengomel psal tu kt sini.Condition of the toilet tu kire standard jela ngan building yg xberapa baru & xberapa tua ni.tp cleanliness toilet bowl tu yg aku sakit hati sgt! Tak tau la nk kata user mane yg tak berapa terang matanya lepas gune tau flush je,tp tak reti nk tengok ade sisa2 bersepah ke tak under cover seat tu!Huarghhh pantang btol aku masuk toilet then tgk ade saki baki bersepah kt bwh cover seat tu!Mental tau x! kalo nk membuang pn rase xjadi!!Ups..sori la if entry kali ni berbaur sedikit 'kekotoran'.haha.tp ni blog aku & aku berhak nk meluahkan rasa xpuas hati aku ni kt sini kn.hehe.
Before ni pn dah kerap kot mcm tu,sampai satu tahap aku da tampal notis kt depan pintu toilet tu politely saying "Please clean under-seat cover after use".But still ade gak yg tak alert!Ke xcukup polite lg the way im asking tu?should i say "please kindly?"uhuh.mental aku.sampai semalam satu ari berulang alik kt toilet tu tiap kali nk gune mcm nk termuntah.bkn taknak tlg cucikan,tp dgn attire yg aku pkai dan gune tuk solat,rase xckop yakin nti dgn air2 yg terpercik kalo aku tlg cuci.but today,i hv to,since aku mmg minum air 2L sehari kt ofis & mmg kerap la aku gune toilet.dah xtahan lg so aku tlg la clearkan keadaaan tu arini,dgn seluar & baju yg memang abes2san la aku sinsing.hmphh.saket ati rasanya.tp at least arini aku bole gune dgn tenang.uhuh. tak tau la nk salahkan sape,nk remind sume user pon sume da tua2 bangka dah kot masing2 leh paham.huhu.
Seriously, aku mmg alergik r masuk toilet ade saki baki mcm tu.please laa,behave urself la.takkan sendiri punye waste pn org lain nk bersihkan. 
If aku ade rumah sdri,kalo bole aku nak toilet tu btol2 bersih cm leh guling2 dlm tu cam pic kt atas ni kot.hehe.tp toilet atas ni takde pipe air kt luar,xsesuai tuk aku kot sbb aku perlukan air yg bnyak tuk menghilangkan rasa waswas aku dgn kekotoran yg dihasilkan.muahahaha.peace guys! =)

No comments: