Sunday, January 31, 2010

Tragedi Hari Ini











Ptg td aku merajenkan diri cuci kolam ikan dpn umah aku..Unofficially kolam tu dah kire cam kolam ikan aku sbb osmet aku yg len xpenah sibuk2 amik pot sal ikan lam kolam tu idop ke lapa ke mati ke..kire aku cm dorgnye foster mother r..haha..niat aku wat baik nk cuci kolam tu arini btuka tragedy ;(..hukhuk..aku berdosa..ats kecuaian aku yg xdisengajekan,3 ekor foster child aku ni mati.hukhuk..rase besalah yg amat sangat.. ampunkan aku xberniat nk bunuh dorg pn.Cume aku cuai sbbkn dorg mati tersepit bwh batu..sekor sepat and 2 talapia(menurut jay) bersabung nyawa n nyawa2 ikan selama dlm lebih kurg stengah jam kot sebelum btol2 disahkan mati oleh aku..hukhuk..sedih sgt..

Selain tu,aku sedih gk tgk keadaan kucen jiran aku yg cm agk tgh nazak gk arini..name die Comel even die xla secomel mane sgt..die mmg da lame da saket aku tgk,just arini nampaknye keadaan die makin tenat je..huhuhu..kalo die nak mati arini pn,aku harap sgt die mati dalam keadaan yg xmenyakitkn..xsnggup btol nak tgk binatang2 dlm kesakitan ni.. huhu..sedih lg… ;(

No comments: